Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Celý popis
Koupit za 70 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Management Press,s.r.o. Vítězný tah
Doprava:
95 Kč
Skladem
70 Kč
Koupit za 70 Kč
Popis
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat.
Parametry
Rok vydání | 2012 |
Nakladatelství | Management Press |
Autor | Tony Cram |
Počet stran | 228 |
Výrobce | Management Press,s.r.o. |
Vazba | Brožovaná |
Jazyk | české |
ISBN | neuvedeno |